{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏با کسانی که فراموشم کردند، میشد شهری خالی را پر کرد🎭🥃🐕‍🦺

‏با کسانی که فراموشم کردند، میشد شهری خالی را پر کرد🎭🥃🐕‍🦺
دیدگاه ها (۰)

بــد کردیــ بامنــ💔😣

:)

همتون برید گمشید 🥹🖤

#لیاقت.باشه.گرفتاریشم.قشنگه😉🤙🏻🐉#ط.بگو.طلاس..❌️🖤👋#چیزی.کع.از....

جایش خالی ماند؛جای خالی او از تمام کسانی که هستند زیباتر است...

تنها کسانی که کیپاپ رو معروف کردند💖💜

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط