{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای ک منم🤓

ای ک منم🤓
دیدگاه ها (۳)

شیطان کش قسمت س اومد🤓✨

اولین نفری ک کام بزاره براش تقدیمی میزنم🗿👍🏿

هانوکه داره افسوس میخوره😔

گشادیم نمیزاره بقیش رو بچسبونم

عاقا نت ک رف 💔منم حوصلم سر رفته میخام سناریو بنویسم هرچی شما...

این منم بلخ همون‌طور ک می‌بینید این منم ک بستنی مخرمعکس خیلی...

ولی کاش میفهمیدی ک منم احساسات دارم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط