{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش زمان باورمو بهم میتونست

ای کاش زمان باورمو بهم میتونست
برگردنه..💔🔥
دیدگاه ها (۳)

💔

s 💔

از غمت شهریور بیچاره حلق آویز شدm🔥💔

کاش بعد رفتنت دیگه دونیایزخمو به دل سوختمون نزده بودیs💔🔥

ای کاش میشد برگردیم دوباره به اون زمان ها......🙃🙃

وایسا دنیامن می خوام پیاده شمــــــــــــــــــــــــای کاش ...

اوبیتو بهترین جمله ای که میتونست بگه همینه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط