{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به پای تو ماندم یا نماندم

به پای تو ماندم یا نماندم

اگه دیدی لایک کن 😚🤫
دیدگاه ها (۰)

بی منم اگه رفتی؟)

خدافظ تموم شد همش🤣😅

قبولش کردم لایک کن نامردد😅🤫🤫

لاقال به من بگووو

ماندم یا نماندم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟🖤

تورا دیدمت بعد عمری سلام ، ببین اشک شوقی که ریزد مدام ماندم ...

#کیدراما وقتی زندگی واقعیت کیدراما نیست ولی تو خیلی کیدراما ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط