{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیدی دلشوره هام بیجا نبودن

دیدگاه ها (۲)

همه شبام شوم و خاکستری

شب که میشه هنوزم قلبم ازت دلخوره

لعنتی اون دوست منه ...

دوس نداری منو ببینی حله

دیدی ...دلشوره هام بیجا نبودن .😅

دیدی دلشوره هام بیجا نبودن، چقدر خالیه جات اینجا پهلو من

دیدی دِلشورِهام بیجا نَبودَن چِقَد خالیه جات اینجا پَلو مَنپ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط