{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مگه خردادیا دل ندارننننننننننن؟ 😐💔

مگه خردادیا دل ندارننننننننننن؟ 😐💔
دیدگاه ها (۸۹)

میدونم برای کشتن سوسک به این سم نیاز دارید🤣🤣🤣💔

جرررررررررررررر🤣🤣🤣💔

حقققققققققققققققق 🤣🤣🤣🤣🤣🤣💔

جای پشمام خودم ریزش کردم😐😮

خردادیا دستا بالاااااااا🎀😔✋🏻

آدم: تو دل داری؟مترسک: اره!آدم: مگه آدمی؟مترسک: مگه آدما دل ...

کم رو اعصاب خردادیا باشین 😂🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط