{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آره باید بگم خدافظ قانون و شهر قشگم😭

آره باید بگم خدافظ قانون و شهر قشگم😭
@nil.90
دیدگاه ها (۳)

۲ قسمت یکی مونده به آخر میاد بهتون سلام میکنه بعد میره ماهم ...

همچین آدمی حتما پیدا میشه🥲@nil.90

حس بدیه🥲@nil.90

اگه این دوتا بهم نرسن...@nil.90

باید بگم که پیج اصلی برای همیشه مسدود شد و من دیگه وارد ویسگ...

هیچی فقط اومدم بگم نیشیمیا زنمه خدافظ.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط