{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

۷/۱۱

از درد عمیقی که کهن بود،،، دوا رفت
او رفــت، رمــق رفــت، تــوان رفــت، هوا رفت
.... تو اونی که رفته 🖤
.............. چی میدونه از غصه جای خالی
من اونی که مونده🖤
...............چی میدونم از درد بی خیالی
دیدگاه ها (۳)

۷/۱۱

۷/۱۱

بهای عشق دوست داشتن است🖤۷/۱۱

۷/۱۱

من عاشق نمیشم 🚫🍷

p13➤➥➥➤بیو مارسل نباید یه همجنسگرا باشم... البته شاید تا الا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط