{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اونایی ک تو این وضعیت بزرگ نشدن نمیتونن تصور کنن چ جهنمیه

اونایی ک تو این وضعیت بزرگ نشدن نمیتونن تصور کنن چ جهنمیه مخصوصا برای اونایی ک از لحاظ احساسی خیلی حساس و شکنندن
دیدگاه ها (۹)

باهام عین ی آدم مزاحم رفتار میکنی بعد میگی چرا عوض شدم ؟اوه ...

چجوری صدات اینقد برا همه اهنگا خوب و مچه؟؟؟

چ زود گذشت ...

ممنون از همتون واقعا خیلی خوشحالم میکنین

خبخب اول بذارید بهتون بگم خودم می‌دونم از لحاظ تکنیکی و لحاظ...

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط