{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

vyvyvy 79549618

دیدگاه ها (۰)

♥️و من؛ جهانی دارم، به نامِ چشمان...

همیشه اونی که عاشقتره؛ بیشتر حساسه، زودتر میبخشه، زیادتر بغض...

«‌چنانت دوست می‌دارمکه گر روزی فراق افتد !تو صبر از من توانی...

ادیت خودمههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط