{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گوجو

بچه ها ناراحتشیم چون فکر کنم داره جنگ میشه و دوباره نتا قطع بشه😱😭😭
و شاید دیگه منی که همیشه خدا نتم درست نبود دیگه نتونم بیام ویسگون🥺😭
ولی ما تسلیم نمیشیم و فعالیت میکنیم😤☺️
دیدگاه ها (۱)

سم شیطان کش 😂😂

فکر کنم معنیش اینه که من رد دادم😂😂

رقص انیمه

شینوبو

بچه ها من شاید دیگه فعلاً نتونم فعالیت کنم چون داره دوباره ا...

والا دوباره داره جنگ میشه😂🖐🏻نتا هم دوباره ممکنه قطع بشه پس ی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط