{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودم👶

ادیت خودم👶
قربون تو میرم🥲🥲🍼👶
دیدگاه ها (۲۷)

میسپارمت به خاطراتم..:)

مگه میشه برای این دوتا صدای آرامش بخش نمرد؟ :))))))

آهنگی که توی خیلی از کشور ها ممنوعه🥲

واییی خدا لایک حامی😭🍼👶

دقیقاً 😏قربون ادیت خودم بشم 😌😐

و با هر چیز کوچیکی یاد تو میفتم و قربون صدقه میرم .. دورت بگ...

شمارو نمی‌دونم ولی من قربون امام حسین میرم تا ابد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط