{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا این خرگوش کیه انقدر قشنگ میخنده اول صبحی دلم ضعف رفت

آقا این خرگوش کیه انقدر قشنگ میخنده اول صبحی دلم ضعف رفت 🙂‍↕️🫠🥲
دیدگاه ها (۰)

😂🤌

حرفای نامی اصنننن....😂(تولدشم نزدیکه)💜

چند تارو شنیده بودین خودم همه رو به جز ۲تا🫠🤌🥂

🤭باید اینکارو تو تولدا انجام بدم

بیاد بیاریم که این اقا انقدر فهمیدستتتتتتتتتت

Radiostatic

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط