{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بی تی اس رو میخوای

بی تی اس رو میخوای
چرا که نه















🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻
بسا اینو بگیر ببند
دیدگاه ها (۱۱)

درخواستی

برید زیر کامنت ها بگید بی تی اس

من رو به رفیقام:به من هرچی میخوای بگو به بی تی اس چیزی بگی گ...

آره ما آرمی های ایرانی شانس اینو نداریم که بی تی اس رو ببینم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط