{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

✲ اگه همه چیز تو دنیا برعکس میشد...

دیدگاه ها (۴)

✲ این احساس هیچ بیانی ندارد...

✲ کلید موفقیت اینه که فقط روی اهدافت تمرکز کنی ، نه حواس پرتی ها...

✲ آخرت دوربین مخفیه... :)

✲ آخه بزرگ شدن چی داشت که اینقدر آرزوش میکردیم... ؟

زندگی اگه یه یاندره تو ژاپن به دنیا می اومدم

─═༅C᭄‌ℒℴνℯ░⃟⃟🤍جمله « نترس من کنارتم»*اگه دارو بود میشد قوی ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط