{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤧❤

🤧❤
دیدگاه ها (۲)

رو موندن کسی حساب نکن..!

یه‌موقع‌هایی‌هست‌که‌حال‌هیچی‌نیس:)🖤

'خوبیآمونَم‌بِمونِه‌یآدِگآری؛.!🖤

یاد حال خوبی که دیگه نیست بخیر!:)

مدیونید فک کنید از بی نتی رفتم تو شاد و توی سوراخ سمبه هاشو ...

مداحی سیدرضا نریمانی در مورد وفاقمالک بیا که دست علی را وفاق...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط