{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتیکه یه مدت ادیت نمی‌زنم احساس میکنم همه چی یادم میره و

وقتیکه یه مدت ادیت نمی‌زنم احساس میکنم همه چی یادم میره و ادیت جدیدم ریدمان میشه
دیدگاه ها (۰)

ادیت جدیدم از شوگا 🛐🤍احساس میکنم بده شده🥲#شوگا#suga#agust_D#...

بعد قرنی ادیت زدم 😃احساس میکنم ادیت زدن یادم رفته ویسگون گند...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط