{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تهش خودتی...

تا خودت نخوای هیچ فردی نمی تونه حالتو خوب کنه یا تغییرت بده...
دیدگاه ها (۰)

راحت تونستی فراموشش کنی؟

می گذره ولی به سختی...

چرا هیچ وقت با خانوادت وقت نمی گذرونی؟

شلام🍫

✨•·°. یادت باشه ؛ تنها کسۍ که میتونه حالتو خوب کنه خودتۍ ؛ پ...

آمریکا هیچ غلطی نمی تونه کنه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط