{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همیشه یه دلیل واسه رفتن...

همیشه یه دلیل واسه رفتن...
دیدگاه ها (۰)

لبیک یا خامنه ای

کلام شهید #شهداء #شهادت #قاسم_بن_الحسن

واسه قلب من... تو همیشه دلیل آرامشی 🖇💌•

واسه قشنگ ترین دلیل زندگیم واسه ی قند عسلم سارا❤️

ببخشید یه دلیل خیلی مهم دارم که برای همیشه شاید از ویس میرم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط