{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عجبببببببب فقد جوری ک جلو دهنشو گرف🥲🤝

عجبببببببب فقد جوری ک جلو دهنشو گرف🥲🤝
دیدگاه ها (۳)

خب خودتون دلتون میاد همچین چیزیو نزارین؟🥲ن بگین واقعن دلتون ...

واقعن کارتون زشته!:)خیلیا ب خاطر این سریال از بیلینکی بودنشو...

هیچکس: ت اصن می‌دونی دلتنگی ینی چی؟:/من:اره میدونم!🙂❤️‍🩹

تازه فراتر از اینم هس!:³>>>

ببخشید ولی من فقد قلبمو دارم ک بتون بدم ♡ @kiim_jennie

جوری ک عاشق رنگ مشکیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط