{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی دوست های من اینجوری نیستن

دیدگاه ها (۰)

این چه سوالیه آخه

Asher

وقتی تو دبیر هم شانس نیاوردیم😑

والا همه پسر های ویسگون اینجوری هستن🫩 من فقط تو ویسگون به دو...

پیانو یکی از قشنگترین ساز های دنیا پیانو هست... خیلی قشنگهاگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط