{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی خوب بلدیم :)

خیلی خوب بلدیم :)
دیدگاه ها (۱)

اگر درخواستی دارید زیر این پست بگید :)

اصلا حق

خدا نکنه جنگ بشه 😟🙃

نیازمند به مقداری زیاد آب قند 🤌😈

قوه قضا اگ قصد برخورد نداری اعلام کنما خوب بلدیم برخورد کنیم...

❌ پاسخ سخنگوی وزارت امور خارجه به سوال خبرنگار در مورد تهدید...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط