{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیخوام به افغانیا بر بخوره.🙏

نمیخوام به افغانیا بر بخوره.🙏
ترجیحا برای اصالت کشور گذاشتم✨
دیدگاه ها (۱۶)

رکب خوردی تهیونگعلی🤣

دورت بگردم:))

من سازنده اینو زنده میخوام😐😅

سطح یاد گیری منو رفیقام😅

یه کشور با اصالت ..

خببببب تموم شددددد اسلاید های آخر براتون از قلم

برای بکه...!**اول بده، بعد تقدیم کنم★⏤͟͟͞͞متقابل ← تا ³⁵بکتر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط