{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو نقاش زندگی خودتی.....

تو نقاش زندگی خودتی.....
قلم نقاشیتو به هیچکس نده......
دیدگاه ها (۵)

چقدر زود بزرگ شدیم🥺🥺

👌👌

حرف دیگران نهایتاً به دمپاییت باشه😉

نذار کاش ها آینده تو رو بسازن....

تو نقاشی زندگی خودتی قلمت رو به هیچ کس دیگه ای نده

وقتی گفت حرم چشماب نازت یاد شهریار افتادم که میگه:«نقاش غزل ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط