{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یعنی کسی دوسم نداشت عجیبه

یعنی کسی دوسم نداشت عجیبه
دیدگاه ها (۱۱)

من وقتی یکی دوستامو ازیت میکنه

ایننن بشر واسههه منهههه دلقک منههههههPeirrot منهههه

منو توتفرنگیم

حق تا ناموس

🦋به درک که دوسم نداشت به درک که یه زمونی بیشتراز خودم میخواس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط