{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وختی مردم کسی،حق نداره گریه کنه

دیدگاه ها (۰)

پرنده ای که سهم تونیست

انقدر گریه کردم که بدنم جون نداره تایپ کنه..:))💔

ولی باز هیج فرشته ای حق نداره گریه کنه باشه؟مخصوصا فرشته های...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط