{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

که قول دادیم تنها های هیچ جا نریم 🙂🤍

@bari.elx
دیدگاه ها (۳)

خیلی حق بود 😂😂

سینگل پرو مکسم😂

نگو نه ک اصلا نمیشه(:

یه دیونه🙂🤍

اما قول شرف دادیم که فراموشش کنیم و دیگه مزاحمش نشیم...خدا ی...

نریم دیت بیبی😂🎆

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط