{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش زخم بزرگی نبود.حالا که هست ولی ای کاش حداقل از غری

ای کاش زخم بزرگی نبود.حالا که هست ولی ای کاش حداقل از غریبه بود نه تو 😄
دیدگاه ها (۰)

و اگر دوباره زمین بخورمدستت را به من ندهمی دانم که زنده نیست...

موقعیت: "مرگ میتونه بهترین تجربه و آخرین تجربه یه فرد باشه :...

حالا خریدو ولش کاش حداقل متنشو یه جا میذاشتن

کاش حداقل بیای تو خوابم

ای کاش هنوز بودی 💔 کاش حداقل در شهر ما خاکسپاری میشدی 😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط