{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ما آخرین نسلی هستیم که میدونیم زندگی قبل از گوشی چطوری بو

ما آخرین نسلی هستیم که میدونیم زندگی قبل از گوشی چطوری بود
دیدگاه ها (۵۲)

سیسی...

جا به این خوبی سیسی

خدایا

ما

و ما تنها نسلی هستیم که زندگی نکردیم فقط زنده بودیم

ما از اون نسلیم که در آینده از ما یاد خواهد شد نسلی که هیچ و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط