{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها من کلا میخوام از ویس برم

بچه ها من کلا میخوام از ویس برم
میگم اگه دوس داشتید یه یادگاری برام بنویسید نانازیا:)))))
دیدگاه ها (۱)

حیف آتریسا نیست ، یه هر حال دوستاتونو تگ کنید و بپرسید نانازیاااا

گودو گودو گودووو😭💔

دقیقا :)

امیدوارم درک نکنین؛))))))

امروز تولدمه بالاخره روز منم رسید🦋تو کامنتا یه یادگاری برام ...

بچه ها همه واسم یه یادگاری بنویسید :)جهت کامنت گذاشتن .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط