{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یک روز عادی منو مامانم:

یک روز عادی منو مامانم:
😂😂
دیدگاه ها (۱۰)

الان باید بخندم یا گریه کنممم؟موقعیت رو شما بگین😂👍🏻

نموخاممممم😭💔خدایا با ما مشکلی دارییییی؟🤨

نامیییتولدت مبارک باشه قشنگممم👋🏻🎀۳۰ ساله شدی کی باورش میشه؟😭...

با اون گربه هه و کاراکتر های انیمه کاملا موافقم😐👍🏻

یه روز عادی منو داداشم :

وضعیت همیشگی منو مامانم 😅

مکالمه منو و مامانم 26 ساعته:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط