{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غرنطینه مال غمم😅💔

غرنطینه مال غمم😅💔
دیدگاه ها (۰)

😉

...........دی من نکی درمان🙂🍻

دیدی من از تو عاشق ترم....💔🙂

‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌...

اما من و تو دور از هم مى‌پوسيم غمم از وحشتِ پوسيدن نيست غمم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط