{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عیب نداره بریز تو خودت..

عیب نداره بریز تو خودت..
میدونم فشار همه چیز رو توعه:)
دیدگاه ها (۴)

قربونشون شدم رفت💃💃💃💃💃💃🥳🥳🥳

استوری حامی*شکر🥹

ترکوندی دادا🥲❤️‍🩹🤟🏻

یه تورگی میرسه به ما🥲

شاید فک کنی مشکل از توعه..اما همش اقتضای سنته و تقصیر تو نیس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط