{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

sir.ashkan81 80609310

دیدگاه ها (۵)

ASA

من توی توکیو چشم ام رو باز کردم🤗

دابسمش با پاریتا🙃🙂

خدایاخسته ام ازفریادزدن😔🖤قلبم درد میکند❤️‍🩹🥀میخاهم سکوت کنم...

﷽ #اللّٰھـُــم‌عجِّل‌لِوَلیڪَ‌الفَرَجْ‌بِحَقّ‌ زینب کبری سلا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط