{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این جهان هستیه و تو درگیر اینی که نمرت خوب بشه یا بد زیبا

این جهان هستیه و تو درگیر اینی که نمرت خوب بشه یا بد زیبام؟
دیدگاه ها (۱)

𝟏𝟗𝟓ت‍‌ای‍‌ی‍‌ ش‍‌دن‍‌ پ‍‌ی‍‌ج‍‌ م‍‌ون‍‌ م‍‌ب‍‌ارک‍‌🥳م‍‌رس‍‌ی...

𝟑𝟎𝟎 تایی شدن پست هامون مبارک✨✨✨✨✨✨✨🤭🤭🤭🤭🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

چندروزه حالم خوب نیست..شاید خیلی فعالیت کم بشهببخشید که نمیت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط