{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امید ما ارمی ها برگشت

امید ما ارمی ها برگشت
😍💜
دیدگاه ها (۱)

بعد از اینهمه انتظار امید ما برگشت فقط ذوقش❤❤💜

ایا ما انسانیم ؟ که همچین کار هایی باهاشون میکنیم😥

امید ما ارمی ها ساعت چهار صبح به وقت ایران مرخص میشه😘💜💜

BTS

بی تی اس تمام امید زندگیه ارمی هاست

امید وارم یه روز همه ی ارمی های ایرانی تجربش کنن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط