{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی برای دوست داشتن و پشیمون شدن زیادی دیره...!

ولی برای دوست داشتن و پشیمون شدن زیادی دیره...!
دیدگاه ها (۴)

ولی بغضی که تو گلوش داشت اذیتش میکرد.... 🧸✨

ولی اون خنده هایی که ازش گرفتن>>

ولی ما باید وایسیم رو پامون....

مشکل ما اینکه عرضه نداریم این زندگی و تمومش کنیم... حتی هر چ...

یکمی زیادی واسه این چالش دیره ولیخب

🖤:)برای دوست داشتنت زیادی خستم کردی/؛

خوب بود امتحاندیره برای گفتن میدونم🌚🫠

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط