{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دارم درس می خونم ساااااااکت😅

دیدگاه ها (۰)

ما مشکل روانی ست داریم😅

واییییییییییی رفتم اکسپلوررررر 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻 حالا دیشنی نی نی ماشالا

فکر کنم نه بابا من مطمئنم

ببریم تیمارستا چرا که نه

آره بابا دارم درس می خونم[☻️👍🏻😔]‌☻️ ‌‌ ♡ ㅤ  ❍ㅤ    ⎙ㅤ     ⌲  ...

کامنت هارو می خونم

متن رو بخون (^^)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط