{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای کاش آمدن ها ثباتی از ماندگاری داشت؛ اما افسوس که روزگا

ای کاش آمدن ها ثباتی از ماندگاری داشت؛ اما افسوس که روزگار آنقدر بیرحم شده بود که هیچ آمدنی
ثبات نداشته باشد، گویا انسانها پا بر زندگی یکدیگر میگذاشتند تا بروند؛ آمدن هایشان با رفتن همراه بود
و هرکس می آمد، رفتنی بود!
دیدگاه ها (۳)

😂😔

نمردیم و فرانسوی حرف زدن این بشر رو دیدیم🥲🤧🛐

یکم آروم تر مرد.........😔🛐😭

کوک:من خاطراتم با تو رو هرشب مرور میکنم....😭😂😔

درخت توت

unrequited love

ص ۶۶با ازاده تماس گرفتم __باز هم این موضوع را از پریسا مخفی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط