{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگ نقاش بودم

دیدگاه ها (۰)

دقیقا حرف قشنگی زد

چقدر این آهنگ درد داره

- من اگ خدا بودم ...👇🏼🎧!ꔷ͜ꔷ

از نقاش شب نزاشته بودم گفتم نزارم نمیشه

من اگه نقاش بودم برای همه یه دل خوش میکشیدم🙂❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط