{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی آدما تو دلمون بمونن بهتر از اینکه تا تو زندگیمون بمو

بعضی آدما تو دلمون بمونن بهتر از اینکه تا تو زندگیمون بمونن:)))
دیدگاه ها (۰)

خدا میدونه که باور نکردی هنوز:)

اما به وقتش 😔💔

تهش هم خودتیو خودت !😅🖐️

گفتم بعضی وقتا ادما...

.نادیده گرفتن آدما ، معادل خرد کردن آدماست دقت کردین ما همیش...

واقعا باید با بعضی از آدم های زندگیمون اینکارو بکنیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط