{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏نزدیک شدن به یه سری از آدما اصلا ایده خوبی نبود.

‏نزدیک شدن به یه سری از آدما اصلا ایده خوبی نبود.
دیدگاه ها (۰)

میشه،دیگه نیای تو فکرو خیالم بخدا دارم گا.ییده،میشم(:

یکم فکر کنی میبینی برا کسی مهم نیستی

باختم چون بیجا بود اعتمادم‌  ‌ .

‌بعضی وقتا آدم دلش میخوادواسه یکی مهم باشهیکی دوسش داشته باش...

مرسی که حمایت میکنین بوس بهتون

اصلا ادما کصشعر جدی میگمول کنید ما هم بریم عاف شیم

بزرگترین ضربه هاراخوب ترین ادما میخورن واسه خوبی هاتون حدبذا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط