{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نسبت به خیلی چیزا باید بی تفاوت بود ...

نسبت به خیلی چیزا باید بی تفاوت بود ...
قشنگتره
دیدگاه ها (۰)

شب که میشود ماه غم به قلبم رخنه میکند...

تقدیم به آدم های بی وفای زندگیم...H

دلم گرفته ای رفیقلبریز بغضم این روزاهیشکی نمیفهمه منوخستم از...

هنوز نوا مانستر رو نمیشناسی

تکرار بعضی چیزا خیلی قشنگ همثل تکرار ب دوست داشتنت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط