{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به هیچی نمیخندم جز ی کصشر مثل اینننننننننننن

به هیچی نمیخندم جز ی کصشر مثل اینننننننننننن
دیدگاه ها (۵)

🗿🗿🗿🗿

فن بوی ام اما دلم میخواد برم کنسرت 💔

ممنون از اینکه حمایت میکنید و هستید★very very very very دوست...

از گی ها خوشم نمیاد ولی مورد احترامه💔

چرا دیگه نمیخندم؟

حسم بهش کصشر نبود :)

حاجی ویسگپن چقدر کصشر شده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط