{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فوتبال بلد نیستا 🤦‍♀️😂

دیدگاه ها (۴۵)

به چشم پسر میبینه 😂😂

اخهههههه ماههههههه

حداقل پایانش خوب بود

یعنی شانس در حد چی

حالمان خراب.آقا من تسلیم.ناشکری نیستا کلا کارمون تمومه.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط