{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به بعضیا باید گفت😏

به بعضیا باید گفت😏

جُوری خُودِتو بآلا میبَری اِنگار هَواپِیمایی💣🛢✈️
دیدگاه ها (۷)

# دخت بندر 🍃

# موفق باشی دایی جان 🔥

بعضی وقتا باید از کنار غصه ها رَد شد و گفت میگ میگ

⠀ 💛⃤••𝗜 𝗖𝗔𝗡 𝗙𝗜𝗟𝗟 𝗧𝗛𝗘 𝗟𝗜𝗙𝗘 ‌‌ ᴡɪᴛʜ ʜᴀᴘᴘɪɴᴇss ᴡɪᴛʜ ᴜ با تو میشه زندگی رو پُر از خوشبختی کرد..! ‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

بعضیا یه جوری تو بیوشون مینویسن « پرَنسِسِ بابامَم» انگار که...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط