{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله بچه ها میخوا پیجو وایبی کنم ولی در باره بی تی اس خوبه

بله بچه ها میخوا پیجو وایبی کنم ولی در باره بی تی اس خوبه بنظرتون؟🤨
دیدگاه ها (۰)

عررر خدا نکنه😭🥲❤️‍🩹

Me:...

امروز داشتم توی اینستاگرام می‌چرخیدم که با پستی از شبکه رسمی...

هیتر: Im so sorry BTS

پس این جورابم کووووووو!بابا یکی سراغ روسری من بگرده جیمین دخ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط