{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از یه جایی به بعد میفهمی که نباید خیلی چیزها رو بفهمی

دیدگاه ها (۲)

همه فکر میکنن اوج صمیمیت و نزدیکی خوابیدن با هم دیگست

یه تئوری تو کتاب کتابخانه نیمه شب بود که میگه

خیلی غم انگیزه وقتی میدونی تمام این تقلاها

شایدسالهابعد

آنچه برای تو باشد ازکنارت رد نخواهد شدو اگر شد در زمان درست ...

یه روزی میرسه که لاکچری ترین چیز توی زندگییه ذهن آرومه

آدمهای آسیب دیده خطرناک هستن اونا میدونن که دووم میارن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط