ᩘ 🪷ᩘゆりこおばさんのちび日記
درود چیبی هامممممممم
من اومدمم
و با یه کاور🫴🏻✨
البته بد شده ولی خودم دوسش دارم👍🏻
و هر کار کردم نتونستم اهنگ like JENNEY
رو بخونم، همه چیزشو میتونستم بجز قسمت رپش💔👍🏻
اخرش گفتم ولش بابا اهنگ No One NoticedI میخونم راحت تره🫴🏻😛
خب دیگه زر زدن بسه
ʕ´•ᴥ•`ʔ
درود چیبی هامممممممم
من اومدمم
و با یه کاور🫴🏻✨
البته بد شده ولی خودم دوسش دارم👍🏻
و هر کار کردم نتونستم اهنگ like JENNEY
رو بخونم، همه چیزشو میتونستم بجز قسمت رپش💔👍🏻
اخرش گفتم ولش بابا اهنگ No One NoticedI میخونم راحت تره🫴🏻😛
خب دیگه زر زدن بسه
ʕ´•ᴥ•`ʔ
- ۳۶۱
- ۰۲ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط