{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که حس میکنم خیلی وقته از دستت دادم🙃

من که حس میکنم خیلی وقته از دستت دادم🙃
دیدگاه ها (۱۲)

هیچوقت نمیبخشمت😘ایشالا بمیرییییی

خب...که اینطور🤣🤣

هی وای😭😭😭🤣🤣🤣

تقثیر خودط بود ععااااششلللححح😉

خیلی وقته از دست دادم...

منم چون تو رو خیلی دوست داشتم از دستت دادم 💔🥀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط